Slovak Press Watch

Saturday, March 06, 2004:

Simonove dotácie: Vo štvrtok Erik Tomáš z Markízy urobil príspevok o štátnych poľnohospodárskych dotáciách pre firmy blízke ministrovi Simonovi. Pravda aj SME sa o prípad tiež zaujímajú, vlastnými chybami však komplikujú hľadanie presných faktov. Júlia Kováčová z Pravdy píše:

„Poľnohospodárske dotácie od štátu dostal v minulom roku aj samotný minister pôdohospodárstva Zsolt Simon. Komisie z jeho rezortu ich pridelili firme Agrotrade, s.r.o., Padarovce, v ktorej je minister spoločníkom. Vo štvrtkovom spravodajstve televízia Markíza uviedla, že šlo o financie vo výške takmer 2 milióny korún. Skutočnosť je však taká, že firma Agrotrade vlani na dotáciách získala financie vo výške viac ako 8 miliónov korún. Túto informáciu Pravde potvrdila hovorkyňa ministra Katarína Czajlíková: "Firma Agrotrade v roku 2002 získala aj ďalších 450 hektárov. Tým sa jej zvýšila výmera a s ňou sa zvýšil aj nárok na pridelené financie," dodáva. Tie oproti predchádzajúcemu roku vzrástli približne o 2 milióny korún.“

Najprv je reč o minulom roku, hovorkyňa však potvrdzuje niečo z roku 2002. Simon nastúpil za ministra až na jeseň roka 2002, a dotácie sa dávajú na začiatku. Buď je to tlačová chyba, ale príbeh nedáva zmysel.

Monika Žemlová zo SME namiesto spravodajského článku robí rozhovor so Simonom. V jeho úvode píše:

„Televízia Markíza vo štvrtok v Televíznych novinách informovala, že ministerstvo pôdohospodárstva dalo v roku 2003 dotácie aj firmám blízkym SMK. Jednou z nich je firma Agrotrade, ktorej spoločníkom je samotný minister Zsolt Simon z SMK a konateľkou je jeho matka. Druhá firma je Tauris Danubianus, kde v dozornej rade sedí Oskar Világi, zároveň člen hospodárskej rady SMK. Dotácie v roku 2003 mali byť pritom oveľa väčšie ako v roku 2002. V roku 2002 mali obe firmy dostať pol milióna korún a v roku 2003 už 2 a 30 miliónov.“

Tá druhá firma sa volá Tauris Danubius, nie Danubianus (v odpovedi Simon komolí meno tej firmy ešte raz). Oskár je správne Oszkár, a hlavne Markíza nikde neuviedla, že „obe firmy“ mali dostať navýšenie v roku 2003. O navýšení Agrotrade tam reč nebola, naopak spomínali sa ďalšie dve firmy, na ktoré sa Žemlová v rozhovore ani nespýtala.

PS Inak zaujímavý je dôraz titulku SME Zsolt Simon o Markíze: Bola to tendenčná reportáž.“ Teda hlavná správa je nie o politikovi Simonovi (ako to prirodzene robí Pravda), ale ne/tendenčnosti TV Markíza...

Titulok dňa:Rusko sa prerátal s Kia, nestihol Sito,“ hlási titulok hlavnej (!!) správy dňa. Nový Čas? Nie, denník SME.
gabriel // 6:04 PM


______________________

Friday, March 05, 2004:

Zajac na hrad: Slávka Sélešová z Pravdy píše o vývoji v zdravotníctve podľa ministerstva, to sa prirodzene chváli. Autorka slovo žiadnym oponentom nedáva. Sélešová článok začína:

„Poplatky za zdravotnú starostlivosť spôsobili výrazný pokles zbytočných návštev u lekára. V druhej polovici minulého roka vyhľadalo svojho všeobecného lekára až o desať percent menej ľudí ako na jeho začiatku. Vyplýva to zo štatistických údajov Všeobecnej zdravotnej poisťovne.“

Odkiaľ vie autorka, že ide o pokles „zbytočných“ návštev? A aký význam má porovnanie dvoch polovíc roka, veď chorobnosť je sezónna. Presvedčivejšie je porovnanie druhých polovíc rokov 2003 a 2002. Ďalej píše, že „v roku 2003 prestali rásť aj výdavky na lieky.“ Naozaj? Koncom januára Pravda (nie online) citovala Zajaca:

„Výsledkom podľa ministra Rudolfa Zajaca je zníženie nadbytočnej spotreby liekov. "Už dnes je zrejmé, a máme veľmi dôkladné analýzy, čo znamenajú v praxi kroky v liekovej politike. Nárast liekov bol zastavený a klesol z pätnásť na šesť-sedem percent," tvrdí minister Zajac.“

Basic math watch: Renáta Goldírová z STV počíta:

„Únia totiž ročne vyprodukuje takmer 1,5 miliardy ton odpadu a z neho vyše štvrtinu, teda 40 miliónov ton, tvorí odpad nebezpečný.“

Nebezpečný sa mi zdá skôr ten prepočet.

PS Celý príspevok je okrem toho dosť jednostranný (Slovensko sa vraj môže stať smetiskom Európy, lebo u nás je spracovanie a skladovanie odpadu lacnejšie). Ok, a čo peniaze, ktoré by sme za služby zarobili, a čo získané investície a pracovné miesta? To je predsa druhá strana obchodu – ale novinárka ich nespomína a radšej straší ortuťovým odpadom. Možno príspevok dopadol tak zle aj preto, že priestor dostali len dvaja politici zodpovední za životné prostredie.

Ako idú na podvodníkov v The Chicago Tribune: Externý korešpondent pridal v jednom článku vhodný citát k vymyslenej osobe – a prišiel o miesto. V Tribune sľúbili prejsť všetky príspevky novinára za posledné tri roky (linka cez Romenesko blog).

PS
Tolkiens Pixel-Zauberer“ (interview Peter Jackson), autor Hanns-Georg Rodek, Berliner Morgenpost, 15.decembra 2003
Pokiaľ ide o počítačové efekty, videli sme už všetko“ (interview Peter Jackson), autor Hermann Kölle, dpa, SME, 16.decembra 2003

A kto vraví, že ľudia nie sú kreatívni??

PPS Mediaportál zistil názory šéfredaktorov HN, NO a zástupcu šéfredaktora Pravdy na plagiátorstvo v SME. Ja by som sa ich tiež spýtal, prečo o tom ich vlastní redaktori nenapísali ani vetu.
gabriel // 5:10 PM


______________________

Thursday, March 04, 2004:

Čo dá štát pre Kiu?: Štát sľúbil pre Kiu diaľnicu za 22 miliárd,“ hlási pomýlený hlavný titulok Pravdy. Rovnako zavádzajúci je aj článok:

„Okrem priamej štátnej pomoci bude príchod automobilky Hyundai/Kia do Žiliny stáť Slovensko minimálne ďalších dvadsaťdva miliárd korún. To je niekoľkonásobne vyššia suma, ako tá, ktorou štát podporí automobilku. Takú hodnotu totiž včera priradil minister dopravy Pavol Prokopovič dostavbe diaľničného úseku Ladce - Žilina, ktorý do konca roka 2006 napojí budúcu automobilku na diaľnicu z Bratislavy.“

Lenže ako v súvisiacom článku autori vysvetľujú, diaľnica by tak či tak stála podľa plánu do roku 2009. Teda Kia dostane od štátu len ten posun, to urýchlenie z 2009 na 2006, a to je rádovo menej ako cena celej cesty, ktorú spomína Pravda. A len to je zaujímavé pre výpočet štátnej pomoci pre automobilku, nie cena diaľnice.

PS Luboš Palata z Pravdy mal celkom dobrý nápad, keď sa pozrel na pokročilé prípravy na rozbeh automobilky v susedných Čechách ako porovnanie, ako to môže vyzerať aj v Žiline.

Vo svete sme slávni, len nemáme dôkazy: Nikoleta Gažová z STV začala svoj príspevok ("Mladí dizajnéri") takto:

„Slovenský dizajn má vo svete veľmi dobré meno a presadzuje sa aj v medzinárodnom rozsahu. Potvrdením je nitrianska výstava Fórum dizajnu, na ktorej svoju tvorbu predstavujú prevažne mladí dizajnéri.“

Ale ako tá výstava to dobré meno potvrdila, to už v príspevku nebolo. Kurátorka niečo povedala o vyššej kvalite, traja vystavujúci o nepochopení výrobcov a spotrebiteľov, a Gažová nakoniec uzavrela, že folklórne námety sa v zahraničí páčia. Ale priamych dôkazov dobrého mena v zahraničí sme sa nedočkali.

Glosa dňa: Martin Hric z Pravdy napísal odstrašujúci príklad argumentovania proti inštitúcii trhu a konkurencii (opakuje aj starý socialistický mýtus o nemennom veľkosti koláča na trhu):

"Ako lev som bojoval proti nekontrolovanému pučaniu zdravotných poisťovní. Vraj konkurencia prinesie zvýšenú kvalitu. Preboha, z čoho? Zo stále menšej časti toho istého koláča? Pri násobkoch nákladov na réžiu? Ako sa to skončilo, presvedčili sme sa na vlastné oči. Ak si v malom mestečku otvoria ordináciu dvaja lekári, neskrachuje ten menej úspešný. Skrachujú obaja. Skrachujú aj občania, budú musieť za lekárom na okres...
Profesijné komory, združenia tuho bojujú o právo udelovať licencie, povolenia. Isteže najmä preto, aby sa ich členom limitovala konkurencia. Aby si udržali vysoké ceny. Na Západe o tom rozhodujú úradníci. Ale nie ministerskí. Bankoví. Tí presne vedia, aké zázemie potrebuje lekárnik, lekár či supermarket, aby neskrachovali. A mohli vrátiť pôžičku. Tam už dávno vedia, že ak niečo rieši trh, rieši to veľmi draho."


Aha, tak múdri súkromní bankári sú mimo trhu akosi, však. A k tým zdravotným poisťovniam: to je celkom od veci príklad – veď konkurencia vlastne nebola povolená, takmer všetko vybraté poistné sa prerozdelilo medzi všetkých, bez ohľadu ako kto hospodáril.
gabriel // 4:40 PM


______________________

Wednesday, March 03, 2004:

Kia na Slovensku: Zo štyroch monitorovaných médií jediná TV Markíza (príspevky Maroša Havrana a Hany Šimkovej) nepovedala svojim divákom ani slovo o nákladoch (miliardách štátnej pomoci) pre automobilku. Dozvedeli sme sa však, že príchod Kia je pre nás „nesporne vynikajúcou informáciou.“ Bez diskusie o objeme pomoci a návratnosti sa to však nedá skonštatovať. Nehovoriac, že ide o spravodajstvo. Asi nejde o náhodu, keďže na čele rokovania o Kia bol minister Rusko, bývalý šéf Markízy.
gabriel // 4:27 PM


______________________

SME sa verejne ospravedlňuje: a Andrea Puková odstúpila z postu vedúcej oddelenia kultúry. Myslím, že oba kroky sú po úvodnej skratovej reakcii štandardným krokom, a tento postoj si u SME veľmi cením. Napriek tomu je tu ale pár vecí, ktoré mi vo vysvetlení chýbajú.

To hlavné: presvedčivé vysvetlenie, že EG existuje, a že teda podvod je naozaj na jeho strane. Šéfredaktor SME Šimečka píše:

Kopírovanie textov z iných médií bez uverejnenia zdroja je vždy vážnym porušením etických noriem. Bez ohľadu na moje presvedčenie, že išlo z našej strany o neúmyselné zlyhanie, denník SME tieto normy porušil. Je mi to veľmi ľúto a čitateľom sa za to ospravedlňujem.“

Aké sú tie argumenty, na základe ktorých je Šimečka presvedčený o neúmyselnom zlyhaní? Prečo nezverejní skutočnú identitu EG, aby aj on/ona dostal/a šancu uviesť svoju verziu príbehu? Je ozaj dôveryhodné vysvetlenie Pukovej, že EG písal pre SME zadarmo (a teda neexistuje dôkaz platieb na konkrétnu osobu)? Plus-mínus 150 článkov od augusta 2001 robil „priateľ“ pre SME len tak? A akože EG dostal po mojom prvom (emailovom) upozornení od Pukovej opäť šancu písať pre SME? Mimochodom, vo verejnom ospravedlnení nie je ani slovo, či EG bude alebo nebude naďalej pre SME písať (Puková v diskusii na tejto stránke napísala, že nebude) a ako bude SME voči nemu postupovať - nebude žiadať odškodnenie za poškodenie povesti?

Druhá vec: z vysvetlenia nemám dojem, že v SME si dali tú prácu a kontrolovali celú tvorbu EG. Spomínajú len tie „niektoré články“, na ktoré som upozornil. Lenže je dosť možné, že EG ani nič originálne z tých okolo 150 príspevkov pre SME nenapísal. Už celkom prvý článok (podľa archívu SME) pod menom EG v auguste 2001 bol plagiátom:

Auf die Bäume!“ (o filme Jurský park 3), autor Oliver Hüttmann, Spiegel Online, 2.augusta 2001 (platený článok)
Tyranosaurom ešte nejaké zuby zostali,“ (o filme Jurský park 3), autor Edwin Grassmeier, SME, 7.augusta 2001

Vo vysvetlení sa spomína len Spiegel Online (už nie Der Spiegel a kulturSpiegel, čo sú osobitné redakcie). Ale čo ak boli poškodené aj iné médiá? Nemá SME záujem ospravedlniť sa aj im? A čo Michael Tietz?

Navyše je tam tá druhý krát opakovaná nepravdivá veta Pukovej a Frišovej o tvorbe EG:

„Išlo o správy, zriedkavejšie recenzie, a najčastejšie rozhovory. Pri rozhovoroch vždy uvádzal, že nie sú exkluzívne, ale že sú to záznamy z tlačových besied alebo online diskusií.“

Ešte raz, v 2 (Hopkins, Godin) zo 6 rozhovorov, čo som našiel, nebol absolútne žiadny odkaz na neexkluzivitu. A množstvo ďalších ostáva nepreskúmaných.

PS Keď zverejnil ospravedlnenie na môj podnet týždenník Formát, dal slovo aj samotnému autorovi...
gabriel // 12:11 PM


______________________

Tuesday, March 02, 2004:

Má polícia ruky v úžerníctve?:Rómsky úžerník sa bol udať, polícia ho vraj poslala domov,“ hlási titulok SME. Daniel Vražda píše:

„Na zhromaždení sa objavil aj Jozef Baláž, ktorý o sebe tvrdil, že je niekdajší rómsky úžerník. Do normálneho života ho vraj vrátila až viera v Boha a postupne spláca Rómom, čo na nich zarobil.

"Pred štyrmi rokmi som bol aj ja úžerník. Požičiaval som na stopercentný úrok. Nedávno som sa išiel udať na políciu a označil som aj ďalších úžerníkov. Priniesol som aj doklady. Policajti mi povedali, že sa s tým nedá nič robiť a poslali ma domov," tvrdí Jozef Baláž.“


No a čo urobil novinár, spýtal sa na tých policajtov a šiel za nimi to preskúmať? Nie, v článku ani slovo. Nechá také vážne obvinenie len tak.

PS Monika Žemlová má v SME o snahe dokazovať úžeru pekný rozhovor s J. Spišiakom, prvým policajným viceprezidentom.

SPW v TRENDE: prvý článok je už aj online – týka sa pohľadu slovenskej tlače na kontroverzné konzultačné zmluvy energetických firiem.

Oprava: Ospravedlňujem sa za včerajšiu elementárnu chybu - komentátorom SME je Marián, nie Milan Leško.
gabriel // 4:58 PM


______________________

Und wer ist Michael Tietz?:

Königsdiszlipin“ (interview: Viggo Mortensen), autor Elisabeth Sereda, SKIP, november 2003
Na Aragorna nezabudnem“ (interview: Viggo Mortensen), autor Michael Tietz (dpa), SME, 15.1.2004 (Mortensen vraj „poskytol rozhovor novinárom“)

SKIP je rakúsky filmový magazín, svoj rozhovor s Mortensenom označuje ako exkluzívny. Michael Tietz pre agentúru DPA nikdy nerobil, píše mi Andrea Brossmann z personálneho oddelenia DPA (nie Brossman, ako som chybne minulý týždeň napísal).
gabriel // 11:22 AM


______________________

Monday, March 01, 2004:

Vašečka o prezidentských voľbách: Michal Vašečka, analytik mimovládneho IVO, by nemal v médiách dostávať žiadny priestor ohľadom prezidentských volieb, keďže kandiduje aj čestný prezident a spoluzakladateľ IVO Martin Bútora. Erikovi Tomášovi z Markízy v sobotňajších správach tento konflikt akosi nevadil, Vašečka dostal priestor na komentovanie rozhodnutia SMK podporiť Mikloška z KDH.

Pohromy sa valia na nás: Danica Kleinová z Markízy vo včerajšom príspevku o pervitíne tvrdí, že v minulom roku sa v Bratislave počet užívateľov alkoholu a drog zvýšil o 20%, hlavne pri pervitíne. Ok, a koľko ich teda je odhadom? To sme sa nedozvedeli, akurát strašenie, že pervitín „sa stáva hrozbou pre celú spoločnosť.“

Podobný problém mala Lucia Tomečková z STV v príspevku o kliešťovej encefalitíde:

„Nebezpečná choroba, ktorou sa môže človek nakaziť v prírode prakticky po celý rok s výnimkou zimy - kliešťová encefalitída - sa u dvoch percent pacientov končí smrťou.“

A že je na to dobrá vakcína. Ale aké veľké je vlastne to riziko nakazenia? Koľko kliešťov ten vírus bežne v populácii má? A koľko ľudí ten vírus tak ročne dostane? Dosť možné, že pri nejakom malom počte, a teda nizučkom riziku, je tá vakcína zbytočným luxusom.

Čo je to Rómsky parlament?: Čítajúc a počúvajúc tie rôzne správy ma napadlo, čo to slovo parlament tam vlastne znamená. Nakoľko je to reprezentatívna inštitúcia, ako je tvorená? Možno za jeden side box v novinách by to stálo.

PS Inak pri správe o požiadavkách Rómskeho parlamentu (stiahnuť armádu, prepustiť ľudí vo väzbe) dali STV, Markíza i Pravda priestor na odpoveď vláde, výnimkou bol denník SME.

Každý, kto má záujem!!: Komentátor SME Milan Leško robí vo svojom argumente o novom sociálnom systéme elementárnu chybu:

„Reforma sociálneho systému znížila príjem odkázaných mnohodetných rodín približne o tretinu. Podľa ministra sa dotknuté rodiny môžu zníženiu svojich príjmov vyhnúť, ak sa zapoja do systému "verejnoprospešných aktivizačných prác, ktorý umožňuje každému, kto má záujem o prácu, zapojiť sa do prác v rámci obce, v rámci osady". Lenže aj podľa ministra sa zatiaľ môže do takýchto prác zapojiť 30-tisíc osôb, ale odkázaných je viac ako 300-tisíc. Z čoho vyplýva, že ani systém aktivizačných prác neumožňuje každému, kto má záujem, aby sa do nich zapojil.“

Čo samozrejme logicky nevyplýva, teda okrem extrémneho prípadu, keď všetci odkázaní majú záujem o prácu. Takže Kaník môže mať kľudne pravdu, Leško musí dokázať viac, aby ho nachytal.

PS Leško tiež operuje oficiálnym pomerom nezamestnaných na jedno pracovné miesto. To číslo je veľmi nedôveryhodné, lebo firmy sa často neunúvajú miesta hlásiť. Navyše od nového roka tak robiť ani nemusia.
gabriel // 4:10 PM


______________________

SPW o televíziách: Oddnes bude Slovak Press Watch monitorovať aj hlavné večerné spravodajské relácie STV a Markízy, ako som už dávno kde komu sľúbil. Zároveň ale odpadne TREND a Domino fórum, aspoň nie na nejakej pravidelnej báze. Hlavne kvôli času. Pre TREND budem písať mesačné stĺpčeky, ktoré budú zahŕňať všetky relevantné médiá k danej téme.

PS Ešte k môjmu písaniu o TRENDE. Ďakujem za
veľmi dobrú diskusiu o tom, či a ako o TRENDE písať, ako narábať s vlastným konfliktom záujmov. Teraz som sa toho elegantne zbavil, ale aj tak: základom pre mňa je vždy ten konflikt dať najavo čitateľovi, môjmu „zákazníkovi.“ Je to kontrakt medzi nami, preto som sa na to aj takto na webstránke pýtal. Takto si tú hranicu, kedy ešte o médiu môžem písať a kedy už nie, môžeme vzájomne nájsť.

A ešte k Peťovi, poslednému diskutujúcemu, ktorý prirovnával moje písanie pre TREND k PR výletu ľudí z médií do Dubaja, ktorý som predsa kritizoval: podľa mňa rozdiel je, že ten PR výlet mal takmer nulovú spravodajskú cenu pre čitateľov či divákov tých médií. TREND mi nedáva dovolenku, ale priestor pre písanie pre viac ľudí. Je to niečo ako inzercia v novinách – prináša to nové konflikty záujmov, ale umožňuje to novinám byť lepší a silnejší, z čoho nakoniec profitujú samotní čitatelia.

PPS Howard Kurtz, mediálny kritik The Washington Post, má okrem iného job v CNN. Kritizovaný je však skôr za to, že to nie vždy svojim čitateľom objasnil (tu je zas iný článok o Kurtzovi a ABC).
gabriel // 3:20 PM


______________________


This site is powered by Blogger because Blogger rocks!

Weblog Commenting by HaloScan.com









"I always turn to the sports page first…. They record people’s accomplishments; the front page, nothing but man’s failure."
Earl Warren, former Chief Justice, US Supreme Court, 1968


Hlavny sponzor projektu:
INEKO

Podporuje:
Slovakia Online


O projekte

Listy Citatelov

Komentare

Linky

Kontakt
slovakpresswatch@hotmail.com
Archives
08/04/2002 - 08/11/2002 08/11/2002 - 08/18/2002 08/18/2002 - 08/25/2002 08/25/2002 - 09/01/2002 09/01/2002 - 09/08/2002 09/08/2002 - 09/15/2002 09/15/2002 - 09/22/2002 09/22/2002 - 09/29/2002 09/29/2002 - 10/06/2002 10/06/2002 - 10/13/2002 10/13/2002 - 10/20/2002 10/20/2002 - 10/27/2002 10/27/2002 - 11/03/2002 11/03/2002 - 11/10/2002 11/10/2002 - 11/17/2002 11/17/2002 - 11/24/2002 11/24/2002 - 12/01/2002 12/01/2002 - 12/08/2002 12/08/2002 - 12/15/2002 12/15/2002 - 12/22/2002 12/22/2002 - 12/29/2002 12/29/2002 - 01/05/2003 01/05/2003 - 01/12/2003 01/12/2003 - 01/19/2003 01/19/2003 - 01/26/2003 01/26/2003 - 02/02/2003 02/02/2003 - 02/09/2003 02/09/2003 - 02/16/2003 02/16/2003 - 02/23/2003 02/23/2003 - 03/02/2003 03/02/2003 - 03/09/2003 03/09/2003 - 03/16/2003 03/16/2003 - 03/23/2003 03/23/2003 - 03/30/2003 03/30/2003 - 04/06/2003 04/06/2003 - 04/13/2003 04/13/2003 - 04/20/2003 04/20/2003 - 04/27/2003 04/27/2003 - 05/04/2003 05/04/2003 - 05/11/2003 05/11/2003 - 05/18/2003 05/18/2003 - 05/25/2003 05/25/2003 - 06/01/2003 06/01/2003 - 06/08/2003 06/08/2003 - 06/15/2003 06/15/2003 - 06/22/2003 06/22/2003 - 06/29/2003 06/29/2003 - 07/06/2003 07/06/2003 - 07/13/2003 07/13/2003 - 07/20/2003 07/20/2003 - 07/27/2003 07/27/2003 - 08/03/2003 08/03/2003 - 08/10/2003 08/10/2003 - 08/17/2003 08/17/2003 - 08/24/2003 08/24/2003 - 08/31/2003 09/14/2003 - 09/21/2003 09/21/2003 - 09/28/2003 09/28/2003 - 10/05/2003 10/05/2003 - 10/12/2003 10/12/2003 - 10/19/2003 10/19/2003 - 10/26/2003 10/26/2003 - 11/02/2003 11/02/2003 - 11/09/2003 11/09/2003 - 11/16/2003 11/16/2003 - 11/23/2003 11/23/2003 - 11/30/2003 11/30/2003 - 12/07/2003 12/07/2003 - 12/14/2003 12/14/2003 - 12/21/2003 12/21/2003 - 12/28/2003 01/04/2004 - 01/11/2004 01/11/2004 - 01/18/2004 01/18/2004 - 01/25/2004 01/25/2004 - 02/01/2004 02/01/2004 - 02/08/2004 02/08/2004 - 02/15/2004 02/15/2004 - 02/22/2004 02/22/2004 - 02/29/2004 02/29/2004 - 03/07/2004 03/07/2004 - 03/14/2004 03/14/2004 - 03/21/2004 03/21/2004 - 03/28/2004 03/28/2004 - 04/04/2004 04/04/2004 - 04/11/2004 04/11/2004 - 04/18/2004 04/18/2004 - 04/25/2004 04/25/2004 - 05/02/2004 05/02/2004 - 05/09/2004 05/09/2004 - 05/16/2004 05/16/2004 - 05/23/2004 05/23/2004 - 05/30/2004 05/30/2004 - 06/06/2004 06/06/2004 - 06/13/2004 06/13/2004 - 06/20/2004 06/20/2004 - 06/27/2004 06/27/2004 - 07/04/2004 07/04/2004 - 07/11/2004 07/18/2004 - 07/25/2004 07/25/2004 - 08/01/2004 08/01/2004 - 08/08/2004 08/08/2004 - 08/15/2004 08/15/2004 - 08/22/2004 08/22/2004 - 08/29/2004 08/29/2004 - 09/05/2004 09/05/2004 - 09/12/2004 09/19/2004 - 09/26/2004 09/26/2004 - 10/03/2004 10/03/2004 - 10/10/2004 10/10/2004 - 10/17/2004 10/17/2004 - 10/24/2004 10/24/2004 - 10/31/2004 10/31/2004 - 11/07/2004 11/07/2004 - 11/14/2004 11/14/2004 - 11/21/2004 11/21/2004 - 11/28/2004 11/28/2004 - 12/05/2004 12/05/2004 - 12/12/2004 12/12/2004 - 12/19/2004 12/19/2004 - 12/26/2004 01/01/2006 - 01/08/2006



TOPlist